کد مطلب:182733 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:116

حزب عثمانیه و حرمت شکنی مدینه و مکه
اینك آل ابوسفیان و مروانیان همت گماشته اند تا این دو حرم قدسی را كه مهبط فرشتگان می باشند و فرشتگان به هبوط و صعود خود در آن دو افتخار می كنند، و در و دیوار شهر و زمین و آسمان شهر نوید ملكوت و جاوید را در دل ها مستقر می نماید، هتك حرمت كنند!

فرهنگ حاكمیت حزب عثمانیه كه خاستگاه آن جاهلیت است بر این پندار است كه دو سرزمین قدسی را هتك نموده به عهد جاهلیت بازگشت دهد. مشاهده كنید چه اقدام های فرهنگی مبتذل انجام می دهند. و چگونه می خواهند پایگاه فرهنگ هبوط وحی را به فرهنگ جاهلیت بازگشت دهند.

حاكمیت حزب عثمانیه افزون بر سركوب شدید خیزش های مردمی این دو شهر كه هزاران خون پاك را جاری ساخت، هزاران جنایت غیر انسانی و غیر اخلاقی در شهر مدینه و مكه در حادثه ای همانند فاجعه حره و تهاجم حجاج مرتكب شد. مشاهده كنید با فرهنگ این دو پایگاه كه پایگاه اسلام اصیل می باشند، چه رفتاری در پیش می گیرند. آنان تا می توانند فساد و تباهی را مرتكب و ترویج می دهند. آنان رفتار ضد ارزش های دین را به صورتی آشكار رواج می دهند. شراب خواری و فسق و فجور از زمان یزید در مدینه علنی می شود. مجاس لهو و لعب و غنا و موسیقی و رقص و تباهی و اختلاط مجالس زن و مرد آشكارا رواج می گیرد.

زنان فاجره و آوازه خوان خنیاگر در مدینه منزل می گزینند و از جانب حكومت حزب عثمانیه بیشترین حمایت مادی و فرهنگی می شوند. درهم و دینارهای فراوان برای دایر كردن بسترهای فساد و



[ صفحه 181]



تباهی و آوازه خوانی در اختیار آنان قرار می گیرند. خنیاگران فاسق شهرت پیدا می كنند و بی نهایت از جانب حاكمان حزب عثمانیه ترغیب و تشویق می شوند.

مردان آوازه خوان مانند عیسی بن عبدالله طویس، ساتب حاثر، معبد، محمد بن عایشه، یونس الكاتب، مالك طایی، عطرد، دلال، برد، فؤاد، نومه، فند، رحمت، هبة الله، مالك، بدیح، و زنان فاجر و آوازه خوان مانند: فرهه، غزة المیلاء، حبابه، خلیده، عقیله، شماسه، فرعه، بلبله، لذة العیش، سعیده، زرقاء و پرآوازه تر از همه «جمیله» (از طایفه بنی بهز بنی سلیم) میدان دار آموزش غنا و برقراری مجالس دانس و رقص می گردند. [1] .

جمیله منزل بزرگی را برای آموزش غنا و موسیقی و مجالس رقص با اختلاط زن و مرد اختصاص می دهد. [2] بودجه های كلان و بذل و بخشش های حاكمان بنی امیه در زمان امام سجاد علیه السلام برای ترویج مجالس لهو و فساد و تباهی صفحات تاریخ را پر كرده است. [3] در این مجالس ده ها نفر از زن و مرد آموزش آوازه خوانی و نوازندگی می بینند! و ده ها نفر زن و مرد دست پرورده به گونه ای آوازه خوانی و مجالس لهو رونق فراهم می آورد كه خرد و كلان انبوه جمعیت شهر آوازه خوانی و غنا و نوازندگی را فرامی گیرد. جمیله به عنوان آشناترین فرد به فن غنا و نوازندگی و نیز غزة المیلاء به عنوان اولین خنیاگر زن كه آوازه خوانی را در مدینه رواج داده، شهرت پیدا



[ صفحه 182]



می كنند. [4] در این زمان بی حرمتی به مدینه پایگاه وحی و مسجد نبوی تا آنجا پیش می رود كه چكمه پوشان بنی امیه بر مسجد رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم اسب و چهارپا می بندند! [5] .


[1] الاغاني، ج 8، ص 354، نهايه الارب، ج 5، ص 41.

[2] همان.

[3] الآغاني، ج 2، ص 226.

[4] همان، ج 8، ص 353.

[5] اعلام الهدايه، ج 6، ص 105.